Ahad, 12 April 2015

Foto & Video Pernikahan Siti Elizad Yang Menjadi Rahsia

Sesiapa yang minat dengan drama Teman Lelaki Upahan pasti tahu siapa Siti Elizad dan tahu berita pernikahannya dengan jejaka yang berstatus duda. Berita pernikahan Siti Elizad dengan jejaka itu berlangsung tanpa pengetahuan media dan peminatnya atas alasan permintaan ayahanya.


Foto & Video Pernikahan Siti Elizad Yang Menjadi Rahsia, info, terkini, hiburan, sensasi, Siti Elizad

Menurut portal hiburan Oh!Bulan, berita pernikahan yang diadakan secara tertutup ini boleh dikatakan berkisar dengan ayat-ayat dalam lagu yang berjudul 'Rahisa' :-


Kekasihku…
    Kusimpan satu rahsia
    Takkan pernah aku buka

A video posted by Elizad Sharifuddin (@elizadsharifuddin) on

Sebelum ini pun, Siti Elizad pernah tampil untuk membuat pengakuan yang dirinya sudah pun bernikah dengan duda dua anak, Shamsul Baharin Rahman


Foto & Video Pernikahan Siti Elizad Yang Menjadi Rahsia, info, terkini, hiburan, sensasi, Siti Elizad


Pasangan ini telah selamat diijabkabulkan pada bulan 11 Januari yang lalu pada majlis pernikahan yang disempurnakan oleh bapanya, Mohd Sharifuddin Baharuddin di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Pada majlis itu, pihak lelaki menyerahkan mas kahwin sebanyak RM777, tujuh dulang hantaran dan berbalas sembilan dari pihak perempuan. Manakala, wang hantaran pula dirahsiakan.

    “Saya memohon maaf kerana berahsia mengenai majlis pernikahan kami itu. Semuanya kerana menghormati permintaan keluarga terutama bapa yang kurang sihat dan uzur serta meminta supaya majlis pernikahan hanya untuk ahli keluarga terdekat saja.

    Bapa saya tidak selesa dikerumuni ramai orang kerana keadaan kesihatannya yang tidak mengizinkan.”  – Sumber My Metro

Apapun, kami mendoakan agar Elizad dan Sahmsul akan berbahagia sehingga akhir hayat. Dan buat peminat-peminat Siti Elizad, dibawah ini beberapa keping foto majlis resepsi pasangan ini.



A photo posted by Elizad Sharifuddin (@elizadsharifuddin) on
thanks a lot to @_msg.co team cover my wedding..uols mmg best.. to all crew thanks a lot @iynee28 @nelzajamal @mandameeca @josiajusoh @ohdawie @hudadviolet.. tbaik... #liveupdate #unedited Majlis Resepsi Shamsul & Elizad 11 April 2015 The Sacred Garden , Kampung Pengantin , KL Official Photographer by @_msg.co MSGREEN ART GALLERY Special thanks to : Video Team by @aliasproduction Projection by Black & Gold Wedding dress by @jimmycouture Bride groom outfit by @jimmycouture Make up by @epie_temerloh Hair by @chezhamdan Makeup for Family @asyshadilla Wedding deco by Kampung Pengantin , @ElfieedaYussoff , @intanbridalhouse , @nuyulhussin Accesories outfit groom and bride by @Intanbridalhouse Coordination by @padihumafc #elizadteam & VSMG Photobooth by @manoor Wedding cake by @madaboutcake_official #mahligaicinta #shamsulelizad #malaywedding #weddingreception #bridetobe #groomtobe #wedding #ladiesphotographer #momentofloveshamsulelizad #msgreenartgallery
A photo posted by Elizad Sharifuddin (@elizadsharifuddin) on
A photo posted by Elizad Sharifuddin (@elizadsharifuddin) on

Sumber : ohbulan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan