Rabu, 8 April 2015

Nad Zainal Idam Jadi Pengarah

Pelakon Nad Zainal yang pernah menimbulkan beberapa kontroversi berhubung dengan kisah percintaannya dengan pelakon Azwan Kambos sebelum ini kian  mendapat tempat dikalangan peminat hiburan tanah air.


Nad Zainal Idam Jadi Pengarah, info, terkini, hiburan, sensasi Nad Zainal

Ini terbukti pada malam ahad lalu apabila beliau dinobatkan sebagai pemenang anugerah Pelakon TV Wanita Popular ABPBH 2014. Nad juga menjelaskan semua ini hasil daripada kerja keras beliau selama ini tanpa rasa berputus asa dan jemu.

Baru-baru ini, pemenang anugerah Pelakon TV Wanita Popular ini menjelaskan yang beliau ada hasrat untuk mengembangkan sayapnya untuk mencuba nasib dalam bidang pengarahan. Beliau juga mempunyai sedkiti pengalaman terlibat dalam urusan  belakang tabir.


Nad Zainal Idam Jadi Pengarah, info, terkini, hiburan, sensasi Nad Zainal

Sehubungan dengan itu, Nad telah merancang untuk mengorak langkah menggapai impiannya dengan pengarahan filem pendek dahulu sebelum melangkah ke pentas seterusnya.

“Dalam entertainment business ini, peminat memainkan peranan penting dalam menentukan kejayaan artis. Nad lihat perlu untuk setiap artis menjaga peminat masing-masing. Bagi Nad, sokongan peminat yang kuat barulah boleh bertahan dalam industri ini,”

Harapan kami, semoga Nad terus fokus dengan bidang yang diceburi dan terus berjuang dalam usaha mencapai impiannya  untuk menjadi seorang pengarah dimasa akan datang.  Usaha tangga kejayaan.

Tahniah juga atas kemenangan beliau di pentas ABPBH 2014 lalu.

Sumber : rotikaya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan